tirsdag 12. februar 2008

Google Notatbok

Da er jeg igjenn på gang med et nytt verktøy denne gangen er det notatbok fra google som blit testet litt ut, det virker ved første øyekast å være veldig likt doc men dette verktøyet har en tillegs funksjon som gjøre mat man kan klippe ut og lime inn i notatboken sin bilder og tekster rett fra nettet slik at man senere kan redigere dem og benytte det man trenger, det er i allefall slik jeg forstår det nå vil prøve det ut litt mere ut over for å finne ut om dette er et godt egnet verktøy og hvilke jobber det kan passe best for.

Det kan også på samme måte som Doc publisere ut på nett.

 

Etter å ha testet det litt ut, er dette er veldig greit verktøy her kan jeg klippe ut bilder og tekst jeg markerer ut med et klikk og senere redigere klippe og lime over til andre dokumenter om jeg ønsker, eller bare publisere med en gang, man får et lite ikon(knapp) på imagehjørnet av skjermen som man bare klikker på.

3 kommentarer:

Bente sa...

Enda et verktøy du har prøvd. Jeg er imponert. Blir spennende å høre videre erfaring.

Bente sa...

Jeg lurte på en ting. Har du tenkt å bruke dette i din oppgave? Evt. hvordan?

Mette Raaholt sa...

Jeg lurer også på bruken av dette. Spent på erfaringene dine!