mandag 5. mai 2008

Innledning

AVIK 6400 kunnskap, informasjon, læring og teknologi

"Hvordan engasjere og interessere kolleger og ledelse til å ta i bruk og samhandle om nettbaserte læringsressurser?"

Slik lyder min problemstilling for den individuelle oppgaven på denne modulen av studiet. Her kommer jeg innom flere av målene for denne modulen.

Jeg tar og for meg deler av det arbeidet jeg har gjort og ser litt nærmere på dette og refleksjoner rundt dette og hvordan jeg benytter dette i hverdagen

Jeg har valgt å holde meg til blogg som presentasjons form for dette er en presentasjonsform jeg har benyttet i større grad på 6400 og føler at jeg behersker, samtidig med at jeg tidligere har benyttet mindomo til presentasjonsmappe, og isteden for å sette meg inn i enda et nytt medie å presentere i, samtidig ble det ytret som et krav at det skulle være overkommelig å kunne skrive ut oppgaven i papir form for lagring, for å i møte komme dette har jeg lagt ut oppgaven som et utskrifts vennlig dokument.

Ingen kommentarer: