onsdag 27. februar 2008

Dag 3

I dag har elevene jobbet på egenhånd og levert inn menyforslag til oss lærere, ut i fra dette har vi valgt ut en mengde retter som vi skal lage en ala carte meny og en lunsj meny fra.

jeg har oppsummert alle de rettene vi valgte ut og har lagt disse over i et google doc

og invitert de respektive lærerene til å kunne lese og redigere dette dokumentet.

Jeg har benyttet litt farger og tabeller for å gjøre det litt mere spennede og dem litt mere nyskjerrige slik at de begynner å spørre, på samme måte som vi gjorde tidligere på it`s learning.

Imorgen kan elevene jobbe hjemme og jeg har sagt at jeg er disponibel på msn mellom 09:00 og 11:30 og at mailer som ikke blir besvart på dagen blir det innen kl 16:00.

De vet at de må dokumentere hvordan de sammarbeider og jobber hjemme i fra.

Det blir spennende å se om jeg får noe spm eller de velger å ta en fri dag?

1 kommentar:

Mette Raaholt sa...

Ja, dette er det spennende å se om de mestrer. Jeg har også prøvd å la elevene jobbe alene i dag. Selv har jeg vært på seminar. Oppgaven la jeg tidsstyrt inn på ITL med lenker. De har fått dagen på seg, skal sjekke resultatet i morgen.