mandag 8. september 2008

Oppstart på master

Jeg velger å fortsette bloggen fra avik studiene på denn master studiet.
Gjennom gikk div oppstarts informasjon i dag har samlet opp litt i punkter

· De bøkene som jeg finner er nyttige for mitt studie, bør jeg kjøpe for å kunne understreke og notere i dem
· 1 prosjektet skal leveres i januar uke 5
· P1 dokumenteres i samling 4 uke 5-09.
· P2 dokumenteres i samling 7 dvs. første samling høst -09.
· P3 dokumenteres i samling 12 dvs. siste samling vår -10.

· Onsdag –Fredag F110

· Master oppgaven dokumenteres vår -12

· Prosjekter kan bygge på hverandre metodisk og tematisk
· Men bare ved henvisninger til foregående rapport(ikke klipp og lim)dvs. bruker det som en hver annen bok.
· Prosjektrapporter brukes på linje med enhver annen fagliterær kilde
”Arbeidsmåten er pensum”

Gruppene består gjennom P1 og P2, med fast lærer, omorganisering til P3
Det vil brukes tid i oppstarten på i fellesskap å utvikle et godt, forpliktene, trygt og konstruktivt sammarbeidsklima i gruppa. Viktig for framdrift, trivsel og kvaliteter i arbeidet.
· Det skal sendes en uke før samlingene elektronisk sitt prosjektmateriale til de andre i gruppa
· Alle skal forut for samlingene ha lest i gjennom de andres materiale og kunne gi tilbakemeldingene i læringsgruppa på samlingene


- Lærerne gir tilbakemeldinger først etter at studentene har lagt frem sine synspunkter.

I tillegg har vi blitt delt inn i studiegrupper i dag og jeg er på gruppe med flg

Min Gruppe:
Faglig leder: Jan Erik, Steinar

Geir Efjestad
Oscar mowinckel
Kristi-Marie tveit
Tone Rita Lyngmoen
Dag Arne Midtland

Ingen kommentarer: